Goodbye! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne Heerwaarden - WaarBenJij.nu Goodbye! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anne Heerwaarden - WaarBenJij.nu

Goodbye!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi Allemaal!

Hier dan mijn 1e en laatste verhaaltje geschreven in Nederland.
Over precies 3 dagen is het zover, dan vertrek ik vanaf Schiphol Airport richting Canada! Mijn vlucht vertrekt om 11'uur s'ochtends vanaf schiphol (Wat dus betekent dat ik met de boot van 6en moet :O) om vervolgens om 4 uur 's middags (Canadese tijd) aan te komen in de luchthaven van Calgary.
Voor wie mij in de gaten wil houden, mijn vluchtnummer is (AC)9072 riching Frankfurt en (AC)845 van Frankfurt naar Calgary.
Natuurlijk heb ik er superveel zin in , en kan ik niet wachten totdat mijn avontuur gaat beginnen. Maar tot die tijd moet ik nog druk inpakken, afscheid nemen en natuurlijk genieten van lekkere zonnetje de komende dagen!


Liefs,
Anne

  • 24 Juli 2009 - 19:28

    Fleur:

    Hoi anne,
    je gaat al bijna een jaar naar canada...
    ik ga je supererg missen!!
    maar ik hoop wel dat je een superleuk jaar krijgt.!
    Gelukkig gaan we nog een week met jou op vakantie :D

    xxFleur<3

  • 27 Juli 2009 - 08:17

    Iris:

    OMG, 11 dagen nog maar! Wauw. Ben je al een beetje aan het beseffen dat je over anderhalve week echt voor een jaar in Canada zit? Ik niet iig! Je vertrekt toch op 7 augustus? (Met de eerste boot?!) Dan komen we je wel uitzwaaien hoor!
    Kus Iris

  • 05 Augustus 2009 - 22:04

    Opa :

    ik blijf je volgen

    xx

  • 09 Augustus 2009 - 07:27

    Opa :

    HoI Anne hoopdat je goed bent aangekomen,

    Maak er wat van

    XX OPa

  • 09 Augustus 2009 - 20:41

    Bruno:

    Hoi lieve Anne. Ook even op deze site gekeken en jawel je kwam in beeld. Ik hoop dat de foto's van de hond goed zijn aangekomen. Wat is het toch mooi dat internet. Ver weg maar toch zo dichtbij. Ik hou het hier tegenover wel een beetje in de gaten maar het gaat prima. Je plekje is tijdelijk ingenomen door een prachtig en heel lief hondje. Een echte knuffelkont. Maak je geen zorgen want als je jaar voorbij is pas je er weer prima bij. Anne geniet van alle dagen en we houden contact. Groet en XX-Bruno en Tineke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Uitwisseling Lethbridge, Canada

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

Lakers, Grey Cup and lots of snow!

30 November 2009

PARTY IN THE USA!!

02 November 2009

Trick or Treat?

07 Oktober 2009

Soccer, Soccer en nog eens Soccer!

04 Oktober 2009

Grenzen verleggend!
Anne

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 14714

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2009 - 15 Juli 2010

Uitwisseling Lethbridge, Canada

Landen bezocht: