Bragg Creek, Whoop-up days en meer! - Reisverslag uit Lethbridge, Canada van Anne Heerwaarden - WaarBenJij.nu Bragg Creek, Whoop-up days en meer! - Reisverslag uit Lethbridge, Canada van Anne Heerwaarden - WaarBenJij.nu

Bragg Creek, Whoop-up days en meer!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 Augustus 2009 | Canada, Lethbridge

In de afgelopen anderhalve week is er weer het een en ander gebeurd, dus op aanvraag van Nikki hier dan een overzichtje :p

In mijn vorige blog schreef ik dat ik de andere exchangies zou gaan ontmoeten, en dat is ook gebeurd! Donderdag Mai uit Japan en Jean-Philippe uit Frankrijk ontmoet, was heel gezellig. Vrijdag zijn we met zijn allen (incl. Counsellors) naar Bragg creek gereden, waar we een orientatieweekend hadden met de rotary, en alle andere exchangers in mijn district gingen ontmoeten.

Bragg creek ligt een halfuur van calgary vandaan, en zit midden in de Foothills (de bergen voor de echte berg!) In dat gebied is er vrij veel wildlife, dus veel herten en beren. Helaas geen beren gezien, maar wel herten in het wild dus dat was leuk :) Op weg naar Bragg creek moesten onze counsellors (Mandy en Gwen) koste wat kost een Tim Hortons vinden (is de Canadese versie van Starbucks en is MEGA populair hier) Na een omweg van een uur eindelijk een gevonden en dus konden we weer verder:)

Eenmaal aangekomen in Bragg creek werden we naar onze accomodatie gebracht, kregen we naamkaartjes om ons nek en was het tijd om de anderen te leren kennen! Leuk was dat ook alle Rotexers er waren (Dat zijn degene die net terug zijn gekomen van hun exchange). Er was ook een meisje bij die een jaar naar Hengelo was geweest, en dus Nederlands sprak! (Al dan niet met Twents accent, maar goed Nederlands is Nederlands!)

de rest volgt!

• 24 Augustus 2009 - 17:39

Erik:

Leuk verhaal Anne

• 24 Augustus 2009 - 17:39

Bonma:

Ik ben blij dat je zo goed naar je vriendin luistert, krijg ik het nieuws ook door. Je moeder heeft natuurlijk wel je mailtje al voorgelezen!liefs Bonma

• 24 Augustus 2009 - 18:02

Mam:

ik kijk natuurlijk weer uit naar het vervolg. Hoop dat alles is gelukt vandaag.
    kus mam

• 24 Augustus 2009 - 18:35

Anne Van Heerwaarden:

Grr... heb ik net een uur aan tekst getypt heeft die stomme computer het niet opgeslagen :S:S:S:S

• 24 Augustus 2009 - 19:06

Ppa:

hoe bedoel je, het vervolg ofzo? Leuke dingen die computers, behalve als je ze nodig hebt. xxx Pap

• 24 Augustus 2009 - 19:29

Marit:

Klinkt allemaal goed An! Je hebt al veel mensen ontmoet. Nog heel veel plezier verder! En we spreken elkaar snel.
    Liefs

• 24 Augustus 2009 - 21:58

Opa:

fijn wat van je te lezen hier alles ok , alleen bloedheet, en gortdroog blijf er wat van maken daar

groetjes

opa

• 25 Augustus 2009 - 07:28

Nikki:

Yes!! Vet goed man, kunnen we weer ff kijken hoe het met je gaat. En zo te horen is het erg leuk daar^^ Nog veel plezier héa
    Xx

• 25 Augustus 2009 - 07:35

Linda:

Hey anne,

Gaat allemaal lekker daar met je!
    Houden zo. Groetjes Linda.

• 25 Augustus 2009 - 10:56

Fleurtjuh!!!! :):

Haaii anne.
    Leuk verhaaaal :D

-Vandaag ga ik mijn boeken voor de OSG ophalen, Rooster van mij heeft papa je gemailt. ;)

xfleuryourlittle sister ;)

• 26 Augustus 2009 - 17:17

Anna:

Klinkt vet allemaal Anne!:D Wat ik toch alleen een beetje mis zijn de foto's bij je berichten hehe;) Anyway, nog veel plezier! xxxxx

• 26 Augustus 2009 - 17:18

Carmen & Laura: